Vanliga frågor

Covid-19

- Hur ställer sig Trädgår'n med tanke på de nya restriktionerna?

Vi följer Folkhälsomyndighetens krav gällande antal gäster, vi håller avstånd mellan borden och till varandra samt servering till bords. Vi kommer ha olika ankomsttider, tydlig skyltning, god hygien för personal och gäster samt extra värdar för att se till att reglerna följs. Vi gör vårt yttersta för att undvika spridning av Covid-19 och uppmanar alla att ta sitt ansvar för minskad spridning genom god handhygien och att stanna hemma vid minsta sjukdomskänning.

Vi håller oss ständigt uppdaterade och tar restriktionerna på största allvar. Vi har god relation med FHM samt miljöförvaltningen och våra lokaler är godkända av dessa.

Om du har några funderingar, tveka inte att höra av dig till oss på info@tradgarn.se eller 031-102080 så berättar vi gärna mer.

Tack för er förståelse i dessa tider!

- Vilka åtgärder har gjorts under Port Du Soleil på helger?

  • Minskat antal gäster i lokalen
  • Endast bordsplacering
  • Avstånd mellan alla bord samt mindre antal per bord
  • Endast servering till bords.
  • Väl skyltat vid toaletter för att gäster ska hålla avstånd.
  • Stationer med handsprit.
  • All personal som vistas i lokalen har en tydlig arbetsuppgift.
  • Extra värdar kommer kontrollera att personer följer restriktionerna och håller avstånd.
  • En Distant Manager är på plats för att informera gäster om de nya restriktionerna samt så alla sällskap håller avstånd till varandra.

Om du har några funderingar, tveka inte att höra av dig till oss på info@tradgarn.se eller 031-102080 så berättar vi gärna mer.

Tack för er förståelse i dessa tider!

- Hur funkar det med garderob?

Under nattklubben:
Gästen tar med sin jacka till sin stol för att minska köbildningar

- Vad händer om Trädgår'n behöver ställa in ett event som jag har köpt biljetter till?

Skulle Trädgår’n eller arrangör tvingas ställa in ett event av olika anledningar så får gästen tillbaka pengar för biljettköpet. Mer specifik info för var event kommer från arrangör/Trädgår’n via mail för dessa fall.

Julen 2020 (Inställt evenemang)

- Vad gäller om jag redan köpt biljett till julen 2020?

För dig med endast bokning/reservation: Du behöver inte göra något, er bokning/reservation är nu borttagen.

För dig som mottagit faktura, men ännu inte betalt: Bortse från denna faktura. Se detta mail som en bekräftelse på makulerad bokning. Om betalningen redan är påbörjad – kontakta oss på Trädgår’n på boka@tradgarn.se eller ring 031-102080

För dig med som redan betalt via faktura, direkt betallänk eller via nätet: Återbetalning kommer ske inom kort för biljettköpet (ej serviceavgift). För mer frågor om detta – kontakta oss på boka@tradgarn.se

Vid övriga frågor och funderingar vänligen kontakta oss på boka@tradgarn.se, så återkopplar vi snarast möjligt.

Ännu en gång vill vi tacka för att ni stöttat oss i denna svåra tid och hoppas innerligt att vi ses 2021.

Port Du Soleil

- Vad är det för åldersgräns?

Fredagar och lördagar: 20 år

- Vad är det för öppettider?

23-03 fredagar och lördagar.

- Jag har tappat/glömt något på Trädgår’n, hur gör jag?

Maila upphittat@tradgarn.se och invänta svar. Vi svarar så snabbt vi kan!

- Hur hittar jag till er?

Trädgår’n ligger ett stenkast från Avenyn. Närmaste hållplats är Heden, Centralen/Drottningtorget, Kungsportsplatsen eller Valand. Adressen är Nya Allén 11, om du vill se på en karta så kan du göra det HÄR

- Jag vill boka bord, hur går jag till väga?

- Frågor om Golden Ticket.

Kontakta personen du fick kortet från för de frågor du har.

- Vilken period är Port Du Soleil öppet?

Port Du Soleil har öppet varje helg, fredagar och lördagar, tills vidare med tanke på rådande situation.

Konsert

- Jag har tappat/glömt något på Trädgår’n, hur gör jag?

Maila upphittat@tradgarn.se och invänta svar. Vi svarar så snabbt vi kan!

- Vilken tid går bandet på?

Det varierar beroende på vilken konsert det är. Vanligtvis ca 2 timmar efter öppettiden. Gå in HÄR och läs i det aktuella evenemanget för närmare information om tider.

- Jag vill äta i restaurangen innan konserten. Hur bokar jag bord?

Maila ditt namn, telefonnummer, vilket datum och önskat antal platser till oss på boka@tradgarn.se. Bordsbokning i restaurangen är endast möjlig för gäster med köpt biljett i samband med konsert.

- Hur köper jag biljetter?

Du kan köpa biljetter via vår hemsida, HÄR och tryck på ”Köp biljett” vid den konserten som du är intresserad av.

- Går det att köpa biljetter på plats i dörren?

Det varierar och priset för köp i dörren bestäms av arrangören samma dag som konserten äger rum. En del konserter har endast förköp och en del blir slutsålda, i de fallen går det inte att köpa biljett i dörren. Det är alltid bäst att köpa biljett i förväg, mer information hittar ni i HÄR vid den aktuella konserten som du är intresserad av.

- Hur är tillgängligheten och framkomligheten med rullstol?

Huset är handikappanpassat, vänligen ta kontakt med vakter eller annan personal på plats för att få tillgång till hiss/handikappanpassad toalett. Finns inte handikapplatser tillgängligt för köp i evenemanget som du är intresserad av? Ring gärna till oss på 031 – 10 20 80 så guidar vi dig rätt.

- Hur hittar jag till er?

Trädgår’n ligger ett stenkast från Avenyn. Närmaste hållplats är Heden, Centralen/Drottningtorget, Kungsportsplatsen eller Valand. Adressen är Nya Allén 11, om du vill se på en karta så kan du göra det HÄR

Företag/event

- Jag, som företag eller privatperson, är intresserad av att hyra Trädgår’ns lokaler. Hur kommer jag i kontakt med er?

Det är populärt att hyra våra fina och anpassningsbara lokaler! Du finner mer information om lokalerna HÄR. Maila boka@tradgarn.se så återkommer vi så snart vi kan!

- Vad för typ av events kan arrangeras på Trädgår'n?

Vi arrangerar en salig blandning av events hos oss på Trädgår’n. Vi ses som en arena där vi bland annat arrangerar konserter, nattklubb och krogshower samt events, så som; middagar, mässor, konferens, fest o.s.v. Är ni ett företag eller privatperson som går i planeringstankar inför nästa event, tveka inte att höra av er till oss på boka@tradgarn.se. Hoppas vi hörs och framför allt ses!

Jag har inte fått svar på min fråga. Hur gör jag då?

Kontakta oss på info@tradgarn.se eller ring oss på 031 – 10 20 80 på vardagar mellan 09-13.